Teknisk støtte til fjernundervisning

Tonsenhagen tilbyr elever og foresatte teknisk support, veiledning og opplæring i disse fjernundervisningstider.

Kontakt oss på e-post: lene.fossum-lange@ude.oslo.kommune.no. Vi besvarer din henvendelse på e-post så snart vi har mulighet.

I e-posten ønsker vi at du oppgir følgende informasjon:
- Elevens fornavn
- Klasse
- Beskrivelse av problemet/utfordringen. Legg gjerne ved bilder av problemet/feilmeldinger osv.

Eksempler på IKT-saker som kan meldes inn:
- Elev har glemt brukernavn og/eller passord til feide-brukeren sin.
- iPad er deaktivert. Hva gjør vi nå?
- Elev mangler app. Kan dere tildele følgende app?
- Ønske om veiledning/innføring i tjenester og applikasjoner (f. eks. Showbie, Teams)

Vi vil bemanne biblioteket tirsdager, kl. 10.00 – 12.00 i perioden skolen er stengt. Viktig! Send en e-post på forhånd for å booke tid for teknisk hjelp i dette tidsrommet.