Ferien er over.....

AKS startet opp 1. august og er i full gang allerede. Nå er det ikke lenge før skolen starter opp også. Første skoledag er mandag 21. august:

• Elevene på 2. - 7. trinn møter kl 09.00 og slutter kl 13.00 (nye elever har fått brev i posten)
  • Elevene på 1. trinn møter til opprop i skolegården kl 11.45 (skolestarterne har fått brev i posten)
  • Fadderbarna (elever på 4. trinn) møter samtidig med de andre kl 09.00, deltar på oppropet kl 11.45 og er sammen med 1. trinn
  • AKS tar imot barn fra kl 07.30

Det blir en spennende skolestart for årets nye 7. trinn, som mandag 21. august drar på en ukes leirskole. God tur til Gudbrandsdalen og Fagerhøy leirskole!

Vi ønsker gamle og nye elever m/foresatte velkommen til nytt skoleår her på Tonsenhagen!

VIKTIG INFO TIL FORESATTE VEDRØRENDE PARKERING:
Skolens parkeringsplass er kun for ansatte med gyldig parkeringsbevis, og foresatte skal ikke kjøre inn på parkeringsplassen for å slippe av barn eller parkere mens man leverer barn på skolen. Vi er opptatt av sikkerheten for våre skolebarn, og det kan fort oppstå farlige situasjoner for barna når mange biler kjører inn, rygger og snur. Det er muligheter for å parkere langs Anna Rogstads vei i forbindelse med henting og levering.