Fritidstilbud - samarbeidspartnere

Her kan du lese mer om Tonsenhagen skolekorps og drilltropp.

Tonsenhagen skoles strykeorkester kan kontaktes på tlf 907 93 632 og på e-post. Litt rekrutterings-informasjon fra TSSO.

Fritidstilbud & utlån av utstyr fra bydel Bjerke:

• Bjerkeklubben holder til på Årvoll skole og er et aktivitetshus som rommer mange aktiviteter. Her er mer info fra kommunens nettside.
  • Nysirkus Bjerke er et sted for aktiviteter, opplevelser og kreativ utfoldelse for barn og ungdom. Her benyttes elementer fra sirkus, dans, teater, lyd, lys og videoproduksjon som vi knytter sammen og på den måten skaper spennende uttrykksformer
  • Bjerke utlånssentral (BUA) låner ut sportsutstyr gratis til både vinter- og sommeraktiviteter. Utlånssentralen er et tilbud som blir mye brukt og har størrelser for store og små. Dette tilbudet er helt gratis, men det forutsettes at du har med deg legitimasjon med bilde dersom du skal låne noe.