Brukerundersøkelse

AKS brukerundersøkelse

Foresatte med barn i Osloskolen inviteres av Utdanningsetaten til å delta i årets brukerundersøkelse av AKS-tilbudet. UDE oppfordrer alle foresatte med barn på trinnene 1 - 4, også de som ikke har barn i AKS, samt forsatte med barn på trinnene 5 - 7 som benytter som av AKS-tilbudet om å delta.

Du kan gjennomføre undersøkelsen ved å gå inn på følgende webside:  https://aks.vardehartmark.no/aks/

Hensikten med undersøkelsen er å få konkrete tilbakemeldinger på tilbudet på AKS. På den måten kan vi få viktige innspill til hvordan tilbudet kan videreutvikles til det beste for deg og dine barn.

UDE er også interessert i tilbakemeldinger fra foresatte som ikke har barn i AKS, og hva du mener om hvordan tilbudet kan forbedres.

• Undersøkelsen er tilgjengelig i perioden tirsdag 17. april - fredag 27. april
  • Undersøkelsen er elektronisk. Det vil si at du bruker en PC eller smarttelefon med Internett-tilgang for å besvare undersøkelsen.
  • Undersøkelsen er oversatt til 7 forskjellige språk i tillegg til norsk: Engelsk, somali, urdu, polsk, arabisk, tyrkisk, vietnamesisk.
  • For foresatte som har barn i AKS vil det ta ca. 15 minutter å gjennomføre undersøkelsen.
  • For foresatte som ikke har barn i AKS vil det ta ca. 5 minutter.