Litt av hvert

tinestafett1

Keramikkprosjektet "Firing Up" ble en kjempefin opplevelse for våre elever! Vi har fått kurs og opplæring i keramikk og i bruk av skolens gamle keramikkovn. Prosjektet har vært tverrfaglig, elevene har produsert fabeldyr i leire og beskrevet dyret i tekst. Prosjektet ble avsluttet med en utstilling på Galleri Format.

Trinn 1 har uteskole 1 dag hver uke - uansett vær! En av uteskole-dagene i mai ble kombinert med tema måling i matte. Her fikk elevene god praktisk erfaring både med å måle lengder og sammenligne mengder. Elevene har hoppa over bekker, laget demning, lekt boksen går og målt avstander med pinner. En fin dag!

Og sist - men ikke minst - har trinn 6 vunnet årets Tinestafett på Bislett! Vi gratulerer trinnet og en jublende kontaktlærer Elias!